Tuesday, May 1, 2012

Lamanya Tak Berblog....

Assalamualaikum,

Dah bersawang rupanya blog eda ni...Lama sungguh eda tak tulis apa2 kat sini...Sejak 2menjak ni eda terlampau sibuk sampaikan nak tinggal jejak kat sini pun tak berkesempatan...Buat lak hubby sekrg ni jarang ada kat umah...Jadi segala tugas rumahtangga terletak kat bahu eda....Dah lah tu kesihatatan eda sekarang kurang memuaskan...Tu yg tak ada ruang utk eda menulis kat sini, , malahan nak upload gambar masakan pun tak kesampaian....

Tadi masa eda nak log in kat blog sendiri pun tak dapat...asyik error je...apahal tak tahulah...ingatkan blog eda dah disekat...Alhamdulillah bila cuba berkali2 akhirnya dapat juga....kalau tak kena buat lain lah nampaknya...
Okaylah utk hari ni ...I'syaallah eda akan cuba mencari ruang utk bercerita dan meng'upload' gambar2 masakan yg telah eda simpan sekian lama....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails