Sunday, May 15, 2011

BerSua Kembali.....

Tak tahu nak mula dari mana....Tertanya-tanya jugak pada diri sendiri, apa yg nak diceritakan?..Bila dah lama sangat tak berblog, otak pun jadi beku...hehhehe...
Almaklumlah hari-hari aktiviti eda sibuk urus anak2 yg masih memerlukan perhatian eda...Tak lama lagi anak eda yg si Aisyah tu nak menduduki peperiksaan UPSR....Risau dibuatnya...

Tapikan dalam sibuk hal anak2, sempat jugaklah eda pergi kelas macaroon....sekrgkan semua org sedang gila bayang ngan " cik macaroon"....Jadi, eda pun samalah jugak..rasanya mcm tak lengkap hidup ni kalo tak tahu buat macaroon...hehehhe....

Suka betul bila dah tahu buat macaroon...tapi kan , nak buat macaroon ni byk pantang larangnya....kalo tersilap sikit, alamak tak menjadilah macaroon kita...Kena ikut betul2 arahan yg cikgu bgtau...jgn nak mandai2 bereksperimen...kan tak pasal2 menangis tak berlagu...huhukkkk

Mata dah mula mengantuk dah ni, I'syaallah bila ada kelapangan waktu, eda akan upload gambar macaroon yg telah eda buat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails