Saturday, November 12, 2011

Sibuk Memanjang...


Assalamualaikum dan apa khabar semua???

Dah lama jugak eda tak menulis apa2 kat sini. Minta maaf sbb lama jugak tak update posting kat blog yg tak seberapa ni.. Sejak akhir2 ni eda sibuk memanjang. Kalau ikutkan hati hari2 nak berceloteh kat blog . Gambar masakan pun bersusun menunggu utk diletak kat sini. Apakan daya masa terlalu padat. Buat lak Miasara sekrg ni semakin lasak , lagilah bertambah keje eda kat umah.. kekadang tak menang tangan melayan kerenah dia seorang.. Nasib baik anak2 yg lain dah pandai urus diri sendiri. Tapi dalam pada tu sibuk gak urus makan minum diorang, lainlah kalo pandai memasak ...hehhehe...

I'syaallah kalau ada kelapangan ( tak tahulah bila lapangnya)..eda akan entry semua gambar masakan yg eda telah cuba...Gambar kat atas tu pokok kemunting yg eda tanam kat belakang umah...tunggu masa nak masak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails