Monday, November 14, 2011

Apam Polka Dot

Sejak akhir-akhir ni orang duk sibuk buat apam polka dot. Boleh dikatakan sana-sini org cakap tentang cik apam ni... Sblm cik apam di dot2 kan tak ade sesaper pun ambil tahu.. Padahal resepi ni dah lama wujud. Eda pernah buat apam ni dulu2.. Resepinya eda dpt dr Myresipi , Apam Comel Berinti Kelapa oleh Lilydvalley...Tapi masa eda mencuba apam ni tak terfikir pulak nak pelbagaikan intinya... Eda ikut bulat2 apa yg Lily bagi..Resepinya tak ade perbezaan langsung dgn resepi apam polka dot ni....Kalo tak caya , cubalah tengok sendiri...
Resepi utk apam polka dot ni pun eda dpt dr Myresipi jugak...sumbangan oleh Sheely.

Jika ade sesaper yg nak resepi tu klik lah link kat atas tu....Eda malas nak taip ...hhehehh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails