Thursday, February 24, 2011

Durian oh Durian..



Sekarang kat Seremban ada org jual durian...nak kata musim durian rasanya tak kut!.....Eda ni tak boleh tengok durian, mulalah tekak ni meminta tapi eda tak retilah nak membelinya....buatnya dpt yg tak elok tak ke hampa....Anak2 pun dah suruh buat bubur kacang, dah lama mak tak buat katanya.....Anak2 eda ni pulak kalo tak buh durian dlm bubur kacang jgn harap nak mkan....tak bestlah ,banyak songehnya...heheheh

Kebetulan semlm eda g giant beli barang dapur yg dah mula kehabisan stok terutama fresh milk....sblm masuk dlm giant, hidung terbau buah feveret eda...dlm hati dah berkata2, balik nanti mesti beli ni...lagipun buah tu dah siap berkupas dan dibubuh dlm bekas senanglah sikit....tapi bila tengok rega...mengucap pjg...biasanya kalo eda beli dlm bekas camtu murah je....10 hinggit bolehlah 2 bekas...ini tidak rm19.99 satu bekas...mak oiiii mahalnya....tapi sbb dah nak sangat...eda sambarlah 2 bekas...tak apalah , bukannya beli hari2 pun, bila anak tekak meminta2......kalo hari2 boleh bocor poket....kkkiiihhhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails