Friday, November 12, 2010

Tetibaaaa....


Hari ni cuaca kat Seremban mendung berserta hujan renyai2.....Bila dah cuaca mendung, penyakit malas pun mula melanda diri ini...Dalam keadaan malas terpaksa jugak memasak utk hubby & anak2.....masak pun ala kadar je, janji perut anak2 ngan hubby kenyang.....hari ni eda cuma buat ikan bakar , ikan singgang & ulam2an....gambar ikan bakar ni bukan yg hari ni punya tapi yg 2 minggu lepas....tak sempat nak snap , ikan tu dah tinggal tulang...hehehhehe...

Lauk yg paling eda suka masak utk family, ikan bakar ni lah....tak susah sangat....perencah utk sambalnya eda dah siapkan awal2....eda buat byk2 lepas tu simpan dlm fridge...bila2 masa eda boleh buat ikan bakar....Nasib baik family eda suka ikan bakar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails