Thursday, November 18, 2010

Sambal Sotong Sempoiiii....

Dah pening kepala ni bila memikir nak masak lauk apa.....buka je freezer ternampak sotong yg hubby beli hari tu.....yg sebenarnya sotong ni nak buat ketupat sotong tapi bila dah penyakit malas datang....ketupat sotong jadi sambal sotong...hehhehe....rasanya tak perlulah resepi sambal sotong ni eda paparkan kat sini....bukan susah sangat pun....betul tak?....kalo anak2 eda ternampak gambar sambal sotong ni kat sini, tak ke dia kutuk eda.....anak2 akan kata, apalah mak ni sambal sotong pun nak heboh satu malaya!....kkkiihihhhh...Apa2 pun layan je lah sambal sotong ni ya!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails