Tuesday, January 26, 2010

Hari yg memenatkan...






Hari ni tak ada apa yg menarik untuk ditulis...kehidupan seharian sama spt sebelum ni....bangun pagi urus anak2 ke sekolah, pergi pasar , mendobi , memasak, angkat kain dijemuran, lipat kain dan macam2 hal lagi lah...itulah rutin eda setiap hari....kekadang penyakit MALAS bertandang jugak kat diri eda ni...tapi terpaksa buat2 rajin, kalau tidak jadi tongkang pecah lah umah eda ni...

Kalau ada sesaper yg kata jadi surirumah sepenuh masa ni boleh goyang kaki, bohonglah!!...selagi mata ni tak pejam, selagi itulah keje, keje dan terus berkeje.....Bukan bermaksud nak mengeluh cuma nak luahkan perasaan yg terbuku dihati...hhehehehe...

Apa2pun eda bahagia begini...keje umah ni boleh me'mantain'kan badanku ini dr terus membesar....kkiiihhhhkkiiihhh....

Utk santapan anak2 dan hubby , hari ni eda masak sup ikan, bayam masak bening & sotong masak lemak putih..

Minum petan pulak eda wat kuih serimuka dan pisang goreng...pada awalnya, hanya kuih serimuka saje...tapi tanpa dirancang hubby bawak blk pisang nipah...so terpaksalah eda goreng jugak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails