Monday, December 21, 2009

Cekodok Lemak manis


dah lama rasanya eda x main masak2 kat blog ni...bukannya dapur x berasap tapi tenet ni slow sesangat kat umah ni....naik hantu dibueknyo eda....eda dah bg hint kat hubby, potong je lah celcom...tapi wat donorrr jeee...

Hubby ckp bukannya x nak potong tapi kalau guna yg lain pun sama gak....Sblm ni guna streamyx, pun sama gak....Talian tipon umah eda wat hal...aduh haiiiii....Geram betul lah eda!....
Mcm mana angin tak naik, nak upload gambar kat sini pun amik masa berjam2....

Gambar ni dah lama eda snap tapi terlupa nak upload kat sini...Kuih pun x lak mengancam bebenor...biasa2 je...janji boleh di ngap!

Anak2 eda suka kuih bola ni ( anak2 bg nama, sbb uwannya selalu buek)....boleh dikatakan feveret diorg lah....

Tak susah nak membuatnya, resepi pun main campak2 je....ringkas dan mudah...
Yg perlu cuma tpg gandum, telur sebiji , susu cair, air secukupnya, gula sesedap rasa, secubit garam & yis...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails