Monday, December 21, 2009

Apa-apa ajelah...



Hari ni eda ada janjitemu ngan doktor.Kalau ikutkan janjitemu eda pd 4/12/09 ari tu lagi.Tapi disbbkan eda blk kg,so ditundalah ke hari ni.Sobonar eh,maleh nak gi.Bila difikir2kan semula,baik pergi je lah.Kan kalau apa2 hal eda gak yg susah dpt susah nanti.Lagipun adalah peluang makan kat luar...hhhehheeh

Balik dr spital terus eda ajak hubby gi makan kat secret recipes(SR).Dah lama rasanya tak mkn kat situ.Ni kes berpantang ari tu lah...Apalagi eda makan apa yg menjadi feveret eda...Nasi goreng dia lah..Sodappppp...

Malam pulak eda ajak hubby gi beli burger ijan....Tapi anak2 nak makan roti planta & tandoori...Terpaksalah eda ikut selera anak2...Hubby bawak anak2 mkn kat kedai,eda x ikut sbb dah ada baby ni terpaksa cari tmpt mkn yg selesa utknya.Almaklumlah kat kedai mamak mana ada sofa spt SR.Eda suh hubby bungkus mee goreng je..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails