Monday, January 5, 2009

KEMBALI KE SEKOLAH.....



Tahun ni Aqasha masih di tadika yg sama ( kali ke-3)...layanan yg memuaskan dr pihak tadika,so eda teruskan kat situ....




Bersedia nak ke sekolah....aqasha pun menyibuk sama...






Tahun ni Affiq darjah 6 ( nampaknya UPSR lah thn ni....cepatnya masa berlalu...)





Tahun ni Aisyah darjah 4 ( Pengawas )



Bermulalah episod bangun pagi....sblm ni anak2 eda nak bangun pagi pun susah....Kita sibuk masak utk tengahari barulah bebudak nampak btg hidung...
Mlm tadi sblm masuk tidur eda dah pesan, jgn liat bangun pagi....kalau tak mak jirus air....hehheheeh...Nasib baiklah hubby eda ada lagi kat umah....boleh gak dia tolong kejutkan anak, sementara eda masak utk breakfast & bekalan anak2....
Kalau tak ada hubby terpaksa bangun pukul 5 pg.....Bila ada hubby ni bolehlah eda bangun kul 5.30 pg...Dan tak payahlah nak terkocoh2 utk bersiap nak gi hntr diorg....Lapang rasa hati ni....

3 comments:

princessharyati said...

wah budak2 pi sekolah mesti best sb ada baju baru , beg baru , kasut baru..wahh eda,... kosong poket dibuat yek kan ;-)

Rafizah Nordin said...

oggix tu sengal la...dah lame tak masuk sini.kak eda ingat lagi ke kat kite...?

Nor Suraida Yahya said...

yatt...tahun ni eda beli kasut ngan baju skolah aisyah jee, itupun sbb dia jadi pengawas...kalau tak , pakai baju lamalah jawabnya.......Affiq eda beli kasut saja,baju skolah pakai yg lama sbb thn ni lagi dia skolah kat situ...aqasha pun sama, masih pakai baju lama....jimatlah duit kali ni...hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails