Friday, December 26, 2008

ULANGTAHUN PERKAHWINAN YG KE- 12!!!


24 / 11 / 2008 yg lalu genaplah 12 tahun usia perkahwinan eda dgn hubby tersayang....Tahun ni eda sambut kat rumah je....Eda tanya gaklah hubby, kut2 dia nak raikan ....dia cakap buat apalah nak ikut stail barat sangat...dah bawa bercuti ke Kuching kira celebratelah tuuuuu!!!...

Hubby kata, org tua2 dulu tak kisah pun anniversary ni tapi bahagia ke akhir hayat gak.....Bila difikir2 balik , betul gak kan!....

Pada pendapat eda lah, tak kiralah kita sambut ke, atau tidak...terletak pada hati....Nak tunjuk sayang tak semestinya bagi hadiah atau buat sambutan besar2an....yg penting, bila hadirnya tarikh istimewa ni...hubby kita ucapkan sesuatu...itu dah cukup...







2 comments:

nurie said...

Happy anniversary buat Eda & suami. Semoga bahagia sentiasa dan dilimpahi rahmat Ilahi.

Nor Suraida Yahya said...

terima kasih nurie...begitulah hendaknya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails