Monday, November 17, 2008

TUGASAN DARI HUNNY

2 hari lepas eda kena tag si Hunny.Biasanya eda dpt tag yg tak melibatkan raut wajah & diri eda...tapi kali ni pelik pulak tagnya...itu yg eda lambat sikit nak melakukannya...apa2 pun disbbkan tugasan yg mesti dilaksanakan...dgn berat hati...kkkiiihhihhi....eda buat lah jugak...eda buat ni pun kat Kuching , Sarawak....eda sekrg ada kat kuching...cuti2 malaysia lah katakan...okaylah syarat-syarat utk tag ni, macam ni ya! :

1 - Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2 - Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.
3 - Post that picture with NO editing.
4 - Post these instructions with your picture.
5 - Tag 5 people to do this.



Untuk pengetahuan Hunny...eda tak betulkkan apa2...cam hunny gaklah...pakai tudung dan terus snap muka yg berapa nak lawa...hhhahahhahaha....masuk bilik ( Holiday Inn )...capai laptop terus buat tugasan ni...puas hati tak?...oklah tu kan!

saperlah eda nak suh wat tugasan ni ya!....kalau nama kat bawah ni yg eda tulis dah terima tugasan ni...sila abaikan ya!

1) Kak Ton
2) Kak Ina
3) Kak Zana
4) AlongRoz
5) Kak Liza ( Hanieliza)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails