Wednesday, September 17, 2008

Tidur Celah Dapur!!












Disebabkan byk sesangat tempahan cookies utk tahun ni...sampaikan eda tidur celah dapur...risau kut2 tak siap....iyalah tinggal beberapa hari lagi nak raya....tiba2 ari ni kena demam panas, langsung tak boleh wat cookies...yg tak siap lagi almond london, tak celup choc lagi..tart nenas pun masih tak siap sepenuhnya...minggu ni mesti siap gak..kalo tak siap jugak, alamak customer marahlah jawabnya..itu pun siang malam eda buat...nasib baik hubby ada, boleh gak dia tolong jaga oven...

4 comments:

afiq said...

isk..isk.. terernye akk.. sye nih amik tmphan tart n semperit jer,, itu pon x telarat...

Nor Suraida Yahya said...

oklah tu...akak mula2 cebur dlm bisnes ni wat 2 -3 jenis je...lepas tu akak beranikan diri wat pelbagai jenis..

sweetlilly said...

baiknya suamimu eda.. pandai tlg jaga oven.. kalau suamiku.. mau rentung meskut tu dikerjakan.. minta tolong sapu kuning telur kat biskut je.. habis hancur.. ngeh..ngeh.ngeh...

Nor Suraida Yahya said...

tolong terpaksalah SL...kalo tak paksa, tak buatnya...itu pun mulut asyik mengomel je...tapi disbbkan kita nak dia tolong...tahan jelah telinga ni...hahhahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails