Sunday, September 21, 2008

Balik Kampungggg!!!



A'kum,...sempena bulan mulia ni eda ambil kesempatan mohon kemaafan kepada semua kengkawan kat alam siber ni....Bermula ari ni eda dah mula sibuk kemas umah , pack pakaian dan yg terutama sekali nak kena hantar cookies yg org tempah....terasa begitu cepat masa berlalu sampaikan tak sedar kita nak sambut Aidilfitri..
InsyaAllah jika tiada aral melintang eda sekeluarga balik ke Terengganu pd hari Sabtu...tak sabar rasanya nak balik ke sana...almaklumlah kg sendirikan.....mana sama ngan tmpt org...lagipun dah lama tak merayau sekitar Kuala Terengganu....Nak gi Bazaar Ramadhan...kat sana meriahlah jugak...nak cari mknan tradisi Trg...terutama Kuih Tepung Bunga...bukan tak reti buat tapi masa tak mengizinkan....
Jika ada sesaper yg ternampak eda kat Trg nanti...tegurlah ya!...mana tahu eda tak perasan kut...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

2 comments:

Rozie said...

Eda, salam Aidilfitri..maaf zahir dan batin jika sepanjang perkenalan kita di alam cyber ni ada kata-kata saya yang menyinggung perasaan...
hati-hati dalam perjalanan pulang ke kampung nanti! salam utk org Trengganu..

seronoknya balik kampung terasa-rasa sgt suasananya.melonjak2 mcm lagu sudirman nih...waaaa kami ada skali lagi raya tahun depan kat perantaun...sedihnyaaa

suara said...

Eda... su nak balik malam ni... yeye!!

Sempena raya ni, su tak de kat nak bagi... sekadar pantun dan doa...

Salam Ramadhan penuh keberkatan
Salam Syawal yg bakal menjelang
Andai salah kemaafan dipohonkan
Moga rahmat Allah terus berkekalan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails