Saturday, July 26, 2008

Tugasan ni eda terima dari ZIEHELMY...sori zie sbb lambat buat...sejak dua menjak ni eda sibuk memanjang...byk perkara yg perlu eda bereskan...


1. 5 hadiah yg diimpikan
*Tiket & perbelnjaan bg menunaikan Haji
*Set pinggan mangkuk jenama Correle
*Handbag jenama LV
*Pakej menguruskan badan kat Slimworld..kkiiihhhh
*Melancong ke China

2. Alasan atas pilihan itu
* yg pertama tu memang ada niat tapi masih kumpul duit..tapi kalo ada org hadiahkan..bestlahhhh
*eda ni gila kumpul pinggan mangkuk...tak leh tengok kalo ada yg terbaru...tapi duit x ada nak beli selalu.
*suka kumpul handbag...teringin nak pakai jenama LV...eda hanya ada wallet je dr jenama niii...
*memang sedang diet ni...kalo ada org taja ke slimworld..tak yah susah2 tahan lapar...hehheh
*salah satu tmpt yg eda teringin nak pergi...sbb hubby eda dah pergi sana...dia kata bestlah!

3. Inspirasi terhadap org yg diminati (Mr Right la kan)
*kasih-sayang yg tak pernah pudar
*Prihatin
*Penyabar sesangat
*Berfikir dulu sblm bertindak
*bertolak - ansur

4. Perkara hebat yg dilakukannya utk anda
* eda bercinta ngan hubby tak lama, cuma 2 bulan je..dating sekali tapi eda bangga sbb dgn beraninya dia dtg umah lamar eda...yg kelakarnya masa tu eda kat ITM Jengka..dia gi lamar dgn family eda...kerana kesungguhan tu lah, eda terima...hhehe
*dia jaga eda dlm pantang...terharu sesangat...
*kalo hubby ada kat umah, dialah kemas umah, tolong eda kat dapur, mandikan sikecik, tukar pampers ...kalo nak tulis kat sini byk sangat lah...apa2pun eda terasa bertuah sesangat...sayang abg!..muaaahhhh...

5. 5 ciptaan paling hebat ( bkn hanya psl teknologi )
*manusia
*alam ini
*terjadinya siang & malam
*alam ghaib
*nyawa

6. Perkara yg paling dbenci
*Talam 2 muka
*Perasaan hasad dengki
*Sombong
*cakap tak serupa bikin
*merapu

7. 5 org yg ingin d tag :
*Lela
*Kak Jun
*Kak leen
*Alongroz
*kak ummi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails