Sunday, May 11, 2008

TUGASAN YG TERTANGGUH!







Sebelum tu, eda nak minta maaf byk2 pd ctnik....sbb terlewat buat tugasan yg dia bagi..Almaklumlah eda ni kan ibu sepenuh masa, ada je keje yg tak pernah selesai...dari celik mata hinggalah nak masuk tido...Buat lak masa ctnik bg ari tu , eda ngan anak2 kurang sihat...
Hari ni eda nak tunjuklah sebahagian kek lapis yg telah eda buat sblm ni...Tapi sayang seribu kali sayang...Sesetengah gambo kek lapis dah terdelete....puas eda cari kat dlm laptop ni...tapi tak ada...
eda cuba tanya hubby...mana tahu kut2 dia delete...tapi dia kata tak usik pun...
Utk pengetahuan ctnik, eda dah lupa berapa bijik eda dah wat kek lapis ni....myb dah lebih 15 bijik kut!...Tapi sejak akhir2 ni eda dah kurang melapis...Penyakit Malas melanda diri ini....
Tapi sempena Hari Guru nanti..eda nak wat 2-3 bijik...Nak bagi kat cikgu2...Sebab kebiasaanya eda wat kek coklat @ lain2 kat cikgu...Kali ni nak wat kek lapis lak....Tanda Terima Kasih kat mereka...

2 comments:

Ct & Nik said...

walla...jadi lebih kurang sama dengan ct la jumlahnya yek..ct pun,dh deleted daa gmbo2 lama tuh,sib baika da tepek dlm blog.tp ct tgk start yg ke 5 tuh ,dh nmpk kek lapisnya.

ct rest minggu ni,maybe minggu depan start melapis.

(eda serupala...suriumh sepnuh masa-uruskn umh,anak2-cuma bezanya eda kalau tak sihat-leh beli kt kedai..ct-terpaksala masak jugak...huhu...|)

Anyway,tq sb buat tag ct-suka tgk perkembangannya.

Nor Suraida Yahya said...

sama2 ctnik...kalo ikutkan, byk lagi gambo yg lain...tapi mana pergi eda tak tahu ...myb dlm pc lama...tapi pc tu dah jadi arwah....uwaaaaaaa!...kat dlm tu ada kek lapis cheese...puas eda cari tapi tak jumpa....nanti bila eda wat lagi eda tunjuk ya!...eda suka bila dpt tugasan camni....heheheehh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails