Friday, May 9, 2008

TAG From ALONGROZ DAN DAYANG


2-3 hari lepas dpt tugasan dr AlongRoz...Ingatkan lepas masak semalam, eda nak buatlah...tapi si kecik eda merengek je...Dia memang camtu, pantang mak dia usik laptop je, dia melalak...tertangguh lagi keje eda...Jadi, ari ni eda nekad gak...walau camner sekalipun eda mesti buat...hhheeee

Received this tag from ALONGROZ , DAYANG & PRINCESSHARYATI

The rules:
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog


7 FACTS ABOUT MYSELF:

  • Dah kawin pun, anak 3 org...sorang pompuan, 2 lelaki....tak cukup lagi tu...sedang rancang nak tambah ahli....heheheheh
  • prinsip hidup eda: Tak mati dek keji org dan tak hidup dek pujian org....
  • Waktu terluang eda suka mencuba pelbagai resepi....yg paling eda suka kek & roti....kalo tak jadi, eda cuba lagi sampai betul2 jadi....
  • Eda ni sensitif sikit....mudah menangis, pantang kalo hubby tegur sikit...mesti kuar airmata...sayu sesangat...mulalah ingat kat mak...uwaaaaaaaa!
  • Kalo sesapa nak tahu, eda ni cepat mesra ( baru je jupe, mcm dah kenal lama), rajin ( hubby ckplah) , degil, kalo duk depan pc terus melekat..dan eda ni panas baran...memang tak leh nak hilang...hhheeeee
  • Eda garang ngan anak2...pantang anak2 wat salah sikit...mesti eda naik hantu...tapi penyayang....kalo anak2 nak beli sesuatu eda suh dia belajar dulu...lepas tu baru eda belikan...tak pun tengok keputusan exam diorg...kalo ok dptlah...
  • Eda ada satu impian..kalo boleh nak bukak kedai bakeri...dah lama cita2 tu terpendam..Insyallah...
Amacam, puashati tak?...oklah kan!...Eda pun nak bg gak kat kwn2 yg lain...Jika dah dpt tu, sorilah ya!...eda pilih secara rambang ni....Saja suka2...asyik resepi je...nak gak selingan kan?

  1. DILA
  2. PRINCESSHARYATI
  3. LEMONGRASS
  4. SWEETLILY
  5. ZALIANA
  6. MIN - Baking project
  7. HANIELIZA

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails