Saturday, April 12, 2008

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG!!!!!

Hari ni ( 12 / 4 / 2008 ) besday hubby tersayang eda...Entahlah dia ingat atau tak yg umo dia genap 41 thn....hhheehhe...Sayangnya hubby tak ada kat umah sekrg,...dia jauh nun kat laut ( Labuan )...Sodih sesangat...Setiap kali besday dia ke, eda atau anak2 pasti dia offshore...eda sambut ala kadar je...itupun ngan anak2...uwwaaaaa..tiba2 sayu lak hati ni....
Tapi nak buek camno, dah kojo eh camtu .Terpaksalah eda terima ngan hati terbuka.Tak apa, bila hubby balik nanti ( 2 / 5 /08 )...eda wat kek yang paling bestttttt! ( pandai ke aku ni?...ontah2 boli kek kodai je kutttt! )...
Jika abang terbaca tulisan eda ni., eda ucapkan Happy Birthday.Eda dan anak2 bahagia disamping abang...Eda doakan abang pjg umo, sihat tubuh badan, dimurahkan rezeki dan menyayangi eda serta anak2 walau apa2 pun terjadi...Sayang abang!...muaaaahhhhh

6 comments:

Dianne said...

Selamat hari lahir buat hubby eda,semoga menjadi suami yg taat perintah Allah swt.menyayangi eda setiap masa.amin.

Nor Suraida Yahya said...

terima kasih dayang...moga2 camtulah ya!...amin

KakLeen said...

Selamat Hari Lahir Utk Suami Eda...Semoga Kebahagian Dan Kasih Sayang Eda Dan Suami Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat...Aminnnnn

Ummi said...

Salam eda, lah, x sangka lak besday hubby eda sama dgn besday hubby kak ummi...kak wat kek coklat kukus je..hehe..suami akak pun masa besday dia duk Tioman, ptg tu baru balik, dah 1 mggu kat sana..ya lah, dh keje, terpaksalah..hehe..

Happy Belated Besday la jgk kat hubby Eda tu..41 muda lagi tu..jaga betuii2 tauuu..hiks! ngusik Eda je..semoga Eda bahagia di samping suami dan anak2 dan sentiasa disayangi oleh hubby..

Nor Suraida Yahya said...

Terima kasih kak leen...itulah doa yg selalu eda mintak dr Allah agar perkahwinan eda ni..berkekalan hingga ke akhir hayat...Amin

Nor Suraida Yahya said...

Thanks kak ummi...Hubby eda tak balik lagi...dia balik nanti baru eda nak celebrate sama2...memang kena jaga betul2 pun...sbb org lelaki ni mula gatal bila umo masuk 40 thn keatas...ahaksss...tu bila dia balik eda layan dia bak raja...hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails