Monday, March 31, 2008

NASI DAGANG LAGIIIII!!!!!!



Hari ni eda wat nasi dagang je....Hubby nak mkn sangat, sebab esok dia dah mula nak gi keje ( Labuan )...Sedih betullah...uwaaaaa....Tinggal eda ngan anak2 je lah nantiii....Tak sangguppppp rasanya...Apa boleh buat...dah keje dia camtu...terima je lah....Nasib baik ada kawan kat sini yg selalu menghiburkan hati eda ngan citer-citi yg masam & manis...hhheeee...dan jugak masakan yg membuatkan air liur eda selalu meleleh...
Utk resepi nasi dagang ni samalah ngan yg eda bg sblm ni....

2 comments:

zaitgha said...

where did you get the dagang rice? i pun di seremban jugak nih

Nor Suraida Yahya said...

zaitgha...biasanya nasi dagang eda buat sendiri jerrr...tak pernah beli...sbb kat seremban tak sama cam kat trg punya...hhhhhehe....ari ni eda wat nasi dagang gak...bg dayang dan watie makan....heheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails