Sunday, February 24, 2008

BUAH HATI PENGARANG JANTUNG

Inilah buah hati eda yg selalu membuat eda & hubby ketawa serta mereka jugaklah yg buat umah mcm tongkang pecah...Yang jadi ketuanya, Si along tu ( Muhammad Affiq Daniel).Si adik lak ( Muhammad Aqasha Daniel), ikut je apa yg along suruh...Yang jadi mangsa dan kono boli adalah k.ngah ( Aisyah Nasuha)...Kadang2 kesian eda tengok bila k.ngah dibuli....tapi budak2lah katakan....Dah letih berkelahi, mrk elok semula....Bila mrk gi sekolah, sunyilah sekejap umah dan tersusun je brg kat umah...bila balik dr sekolah apalagi, bermulalah operasi mrk...hhheee...Mak dia pun mula lah jadi tarzan....Sebenarnya malas nak marah2 ni,tapi bila mrk wat perangai tu yg tak sanggup.....sabar je lah...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails