Friday, January 18, 2008

Tayangan Perdana.....hheeeheee

Cuti sekolah bulan Disember baru2 ni eda pergi Labuan...Masa tu hubby eda keje kat Labuan...Seronok dpt bercuti kat sana.Sampaikan anak2 tak nak balik..Memang tenang sangat...Nak cari mkn pun tak susah...Makanan laut diorg memang segar...Sempat jugaklah eda shopping pearl dan crystal...Murah sangat...
Eda beli utk diri-sendiri dan utk aisyah...Kristal yg merah tu harganya RM40..,kristal love jernih tu RM40 ( yg ni aisyah punya..)..,kaler hitam tu RM40..,yg akhir sekali tu kaler jernih gak tapi potongan berlian ( eda sayang sangat ni..hhhee) RM80...Semuanya diikat dgn suasa...
Disebabkan rambang mata, eda pun beli jugaklah gelang pearl dua dan rantai mutiara satu...tak boleh beli byk2 sbb eda dah ada sblm ni...hubby selalu gi sabah so eda kirim je lah kat dia...Gelang pearl yg besar tu RM20...,yg kat tongah tu RM15 je...rantai tu pulak RM40...
Disebabkan kita ni pompuan...tak boleh tengok benda2 cantik ni, eda beli jugaklah cincin sebentuk ( tak tahulah bila nak pakai...) Reganya RM15...Anting2 pun eda beli..Harganya RM15 satu...Dan tak lupa jugak loket...barulah lengkap perhiasan diri...hheee...melayang lagi duit hubby...hhhaaaaa....Loket bentuk anggur dan kaler pink tu RM10...Yang ada tertulis huruf ( huruf E,..masa snap gambo tadi terbaliklah pulak..)..reganya RM40...Jurujual tu kata mahal sbb kristal...Diikat dgn suasa,tak berkaratlah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails