Wednesday, January 2, 2008

Minum Pagi...


Pagi tadi eda wat nasi lemak....Mlm tadi sblm tido,anak2 pesan suh wat nasi lemak.Ekceli, eda dah lama tak wat nasi lemak ni...Bukan apa,leceh wat ni....Senang mkn roti je atau beli nasi lemak kat luar.....Malaslah tu....Tapi disebabkan esok nak sekolah,aku buatlah jugak.....Mrk ni suka mak dia buat lagi dr beli....Layan jelah....Kalau hari sekolah eda tak buat lagi....Mrk tak suka mkn mknan yg berat2 pagi.....Along ngan kak ngah takut buang air kat sekolah....Biasanya eda bg dia mkn roti ngan minum milo....
Esok eda sibuklah semula...Iyalah,pagi2 hntr along ngan kak ngah ke sekolah....Pukul 8 pagi hantar aqasha ke tadika....lepas tu balik rumah ,kemas dan memasak....Pukul 12 tghari nak ambil aqasha dr tadika dan 1.35 ambil along dgn kak ngah.....Dah 2 bulan cuti ni ,malaslah pulak nak mulakan tugas ni semula....hhheeee

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails