Thursday, January 31, 2008

Aisyah menang kaligrafi

Semalam aisyah menang dlm pertandingan kaligrafi cina....Dah 3 tahun berturut - turut dia menang...Tak sangka dia boleh menang.Eda tahu dia kalau tulisan cina memang dia suka.Affiq pulak tak menang apa-apa.Affiq ni lain sikit perangai dia.Dia kalau buat sesuatu mesti nak cepat siap...Tak kisahlah apa yg dia buat tu cantik atau tidak...Iyalah,perangai anak2 bukannya semua sama.Apa2 pun ,eda bangga dgn semua anak2 eda...

1 comment:

Ummi said...

Wah tahniah kat Aishah ek..pasni leh wat caligrhaphy Arab la pulak kan..bagus pupuk dri kecik2 ni..Dulu my doter Najiha suka sgt melukis, dpt wakil Pahang ke peringkat Kebangsaan melukis di Balai Seni Lukis Negara thn 2003 (kalu x silap), tp xlah menang..Permaisuri Agong Siti Aishah jd tetamu VVIP sampaikan hadiah. Dpt lah sponsor tuk parents makan tdo tuk teman anak..Pas lukis siap bwa gi lawatan Putrajaya (*masa tu le..) smpai sekarang suka melukis dia..penuh 1 buku tebal, hari2 ada je dia lukis..hehe..Tapi dh besar (Form 5) ni..dia lukis more on fashion..cantik lak tu, mcm Designer duk lukis guna pensil tu laaa..nk jd Fashion Designer kot..hehe..
K, just sharing.. =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails