Tuesday, December 25, 2007

Sibuknya aku.......



Malam tadi aku tak dpt tido lena.....aqasha meragam lagi....huhuhuuuu...kesian aku tengok dia tapi nak wat camner..terpaksalah...,kelakar betul aku tengok aqasha....sblm tido dia cium neneng dan picit....ketagihlah tu.
Salah satu sbb lagi dia tak lena ....batuk.Aku sendiri tak pasti mcm mana dia dpt batuk....mayb gi giant semlm kut...
Nasib baik ada ubat batuk....dapatlah tido....Aku bg dia tido buian....Apalagi aku terus je...krooohhhh...hhehehe.
Kat atas tu sarapan yg aku wat pg ni.....Itu je yg aku bg anak2 mkn...nasi goreng "campak"...aku sendiri pun tak tahu apa nama nasi goreng tu...hentam sajalah...hheheee....along lak nak mkn roti bakar...lagi senang keje aku...
Aqasha tak mau mkn...dia kata dah kenyang...entah apa dia mkn aku pun tak tahu...janji dia tak meragam sudahhhhh...
Yg ternganga mulut tu...si along sedang mkn roti bakar...nak cepatlah tu....biasalah nak tengok tv...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails