Thursday, December 27, 2007

Main kuda-kuda


Hari ni aku sibuk skit....bangun je dr tido aku terus masuk 'office'....biasalah masak utk anak2 tersayang.Sambil tu aku mendobi kain baju....sbb mlm semlm aqasha muntah2....Hari pulak hujan je...kain yg tak dibasuh mcm gunung...mana yag tak berlipat lagi...kadang2 aku nak ' letak jawatan' kejap....kerja rumah ni tak pernah selesai....itu yg kadang2 aku pejam sebelah mata....wat tak nampak....malaslah tu...nasib hb tak ada...kalau tak,naya aku...hheeee...sorry sayang....tapi aku tahu hb aku tak adalah jahat sangat...waktu dia ada kat rumah pun aku wat tak kisah gak ngan kerja rumah yg tak pernah selesai...
Sblm masuk tido tadi sempat gaklah aku balut buku sekolah anak2....sambil tu tengok tv dan memantau anak2 main 'kuda2'....yg naya nya along ngan kak ngah....biasalah budak2 bila dah lama main tu bergaduhlah...apalagi aku pun mengamuk dan suruh masuk tido...
Aku sendiri tak tido...gi belayar kat 'alam maya ' jap....lepas tu merapu yg bukan2...

1 comment:

Nuralashikin said...

salam kak eda..
bila baca cerita kak eda kan, cam sama jer life kiter ni.. bezanya ikin tak balut buku sekolah anak lagi.. kikiki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails