Thursday, December 27, 2007

Pagi ini...


Pagi ni aqasha nangis...Puas pujuk tapi tak henti nangis gak....Poning botullah...Aku tanyalah kenapa?...dia kata nak mkn..laaaa kenapa tak cakap awal2....ni nangis tak tentu pasal...dahlah kat luar tu mendug je....
Apalagi aku pun masuk 'office'...pusing2 ,tak tahu nak wat apa?....aku teringat kopitiam....aku bakarlah roti tuk aqasha....tapi dia cakap nak buh tuna...nasib baik aku ada stok tuna...aku layan je dia tu...kalau tak dia mintak neneng....dah masuk ari ke-5 dia tak neneng ni....
Bangun lak along ngan aisyah nak mkn roti yg digoreng bersama telur....byk kerenah betullah anak2 ni....dia wat mak dia mcm bibik....hhhuuu......Apa lagi aku wat lah.....aku pun sama gak mkn roti ....itu je yg ada.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails